15 نکته کوتاه مدیریتی

1- با قدرداني به موقع از كارمندان، انرژي كاري آنان را افزايش دهيد و حُسن خلاقيت را در آنان تقويت كنيد.

2- موقع حرف زدن با اعتماد به نفس به چشمان افراد نگاه كنيد و هميشه متبسم باشيد.

3- هرگز براي پيشبرد اهداف كاري خود، ديگران را با وعده هاي بي اساس فريب ندهيد.

4- سعي كنيد اسامي كارمندان را به خاطر بسپاريد و در حين صحبت كردن با آنان، نامشان را به زبان بياوريد.

5- همواره به خاطر داشته باشيد به كار بردن الفاظ مؤدبانه از اقتدار شما نمي كاهد.

6- اشتباهات زيردستان را بيش از حد لازم به آنها گوشزد نكنيد.

7- امين و رازدار افراد باشيد.

8- روي اشتباهات خود پافشاري نكنيد و بي تعصب خطاهاي خود را بپذيريد.

9- با عبارات كنايه آميز و نيش دار به ديگران درس عبرت ندهيد.

10- با آرامش و خونسردي به حرف هاي ديگران گوش كنيد و براي صرفه جويي در زمان مرتباً حرف آنان را قطع نكنيد.

11- روش محاسبات مالي را تا حدي ياد بگيريد تا قادر به تجزيه و تحليل گزارشات مالي سازمان باشيد.

12- در جلسات دائماً به ساعت خود نگاه نكنيد.

13- به نحوه پوشش و ظاهر خود توجه كنيد.

14- تا صحت و سقم مسئله اي روشن نشده، كسي را مؤاخذه نكنيد.

15- معاشرين چاپلوس خود را جدي نگيريد.

منبع: سایت mgtsolution


[بازديد:۱۵۹۲مرتبه]

امتياز :
 


ارسال نظرات :
جهت ارسال نظرات شما بايد در سايت وارد شويد ، در صورتي كه عضو نيستيد لطفا هم اكنون عضو شويد
خبرنامه
جهت عضويت درسيستم اطلاع رساني سايت ايميل خود را وارد كنيد.
عضویت درسایت با کلیک بر روی لینک ارسال شده به ایمیل شما تائید می گردد
نظرسنجي
سايت جديد
نظر شما درباره طراحي سايت جديد چيست؟
  • عالي
  • خوب
  • متوسط
  • ضعيف

آمار بازديد

۱۴۰۳/۱/۱۰

بازديد امروز : ۵۰
بازديد ديروز : ۷۶
بازديد كل : ۲۸۴۵۹۷
آي پي شما : ۴۴.۱۹۷.۲۱۴.۳۶
خروجي ها